Volgers

donderdag 7 mei 2015

Verjaardagskaart

Dag bloggertjes!
 
Vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien.
Was eigenlijk de bedoeling dat het een moederdagkaart zou worden.
Maar het idee dat ik in mijn hoofd had, kwam maar niet op papier.
Dus maakte ik wel gebruikt van de afdruk, maar werd het een verjaardagskaart.
 
 
Als basis een witte cardstock met daarop een rode cardstock.
De stempel van Penny Black kleurde ik in met de Stempelstiften en drukte ik af op CopicMarker papier. Ik was aan het twijfelen of ik de bloemenblaadjes nog verder zou inkleuren maar heb dan gekozen om dit plaatje gewoon zo te behouden.
Ik stempelde nog een sentimentje af die ik ook afdrukte in dezelfde kleuren als de bloem.
Ik matte dit op de rode cardstock en kleefde dit verhoogd op.

Benieuwd naar jullie reacties.
Vele groetjes!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het erg goed gelukt. Leuke kleuren ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Magali,
    je kaartje is weer super, mooi gedaan met de stempelstiften, leuk sentiment,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is super mooi en leuke techniek met de stempelstiften!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Magali,
    fijn dat je even laat weten dat de post is geweest. Ik heb een paar slechte ervaringen en dan is het fijn te lezen dat de kaart niet zoekgeraakt is.
    Je kaartje van vandaag is erg mooi. De kleuren zijn prachtig op elkaar afgestemd allemaal.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Magali, ik heb enkele posten van je gemist. 'k ben dan nu een kijkje gaan nemen en dat zijn weer mooie kaartjes. De fopspeenkettingen zijn super leuk.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen