Volgers

woensdag 6 mei 2015

Bloemetjeskaart

Dag bloggertjes!
 
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik enkele dagen geleden heb gemaakt.
Ik was er persoonlijk niet zo tevreden over, maar ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
Als basis gebruikte ik een bruine cardstock met daarop een oranje cardstock.
Het afdrukje werd nog eens gemat op hetzelfde bruine cardstock.
Ik kleurde de bloemen in met de copic markers.
Voor wat meer diepgang te geven aan de blaadjes van de bloemetjes gebruikte ik de Derwentpotloden om een accentje te geven.
Ik gebruikte een template en zette de vlinder er op met oranje Distress Inkt.
Daarna nog wat verneveld met een gouden minimister.
 
Vele groetjes!

4 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaart Magali.
    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet tevreden?
    Je kaartje is echt heel mooi, prachtige bloemen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart ook heel mooi. Misschien mist er een sentimentje?
    En is de post al geweest??
    Lieve groetjes,.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuk kaartje Magalie....soms zie je het zelf net even anders!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen