Volgers

zaterdag 31 augustus 2013

Vintage oorhangers!

Hallo!
 
Welkom aan de nieuwe volgers!
Omdat mijn papa in het ziekenhuis ligt, is het al een paar dagen geleden dat er hier wat werd gepost. Alsook bij mijn moeder.
Mijn mama gaat elke dag op bezoek waardoor zij het heel druk heeft, dus lieve bloggers, alle steun voor haar is welkom!
Ik denk dat het haar zeker en vast deugd gaat doen!
Hij werd donderdag met spoed geopereerd in zijn rug vandaar dat we nog geen tijd konden vrij maken voor onze blog.
Maar vandaag heb ik een gaatje gevonden, en daarom wil ik jullie graag deze oorhangers tonen.
 
 
Er werd een gekleurde cabochon in de oorhanger gelijmd waardoor je hele leuke oorbellen krijgt!
Kleuren: zwart, bruin, paars, blauw, groen en rood.
 
 
De sluiting van de oorhanger ziet er zo uit. Persoonlijk vind ik deze heel handig want geen slotjes meer om te verliezen!
 
Nog eens om mee te delen:
Alle voorbeelden zijn verkrijgbaar! Als je interesse hebt, mag je steeds een berichtje nalaten!

Vele groetjes!

14 opmerkingen:

  1. nou dat is wel even schrikken zo plotseling opereren
    ik hoop dat hij gauw kan herstellen na zo'n operatie
    heel veel sterkte ook voor je moeder

    de oorbellen zien er schitterend uit
    erg mooi van kleur

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beterschap gewenst voor je papa.
    De oorbellen zien er heel mooi uit.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lees ik nu toch Magali??????? Vond het al zo stil bij je moeder maar dat begrijp ik nu wel, wat een schrik zo'n heel plotselinge operatie!! Ik hoop dat het nu goed gaat met je vader??
    Je oorbellen zijn dotjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Magali,
    Oooh dat is heftig dat je papa plotseling geopereerd moest worden, gaat het weer wat beter ?? Ik zal ook een berichtje achter laten bij je moeder..
    Je oorbellen zien er schattig uit, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei, niet zo'n leuk nieuws! Ik hoop dat hij snel goed herstelt...
    De oorbellen zijn heel erg mooi. Zelf draag ik er geen, maar deze zouden mooi zijn voor mijn schoonzus. Hoeveel vraag je er voor en hoeveel zouden de verzendkosten zijn? (België)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn mooi en het zijn inderdaad heel handige slotjes en ik kan het weten!!
    Lief van jouw dit berichtje op je blog!
    Liefs xxx
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke oorbelletjes,
    Beterschap voor je papa.
    Groetjes,
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerds zeg! En idd heel handige sluitingen.
    Beterschap voor je vader en. Sterkte voor jullie.
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijke oorhangers, zeker met bijpassende kleding erbij. Beterschap met jje vader, hopenlijk mag hij weer snel uit het ziekenhuis,. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Magali, wat een schrik van je vader zeg! Helemaal begrijpelijk dat er dan geen tijd is voor bloggen Je oorhangers zijn heel vrolijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hè dat is even schrikken voor jullie. Wens je vader heel veel sterkte en hopelijk mag hij gauw weer naar huis.
    En wat een gave oorbellen zijn dit geworden.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst heel veel sterkte met je vader, ik hoop op een spoedig herstel!!! Wat laat je weer onwijze leuke oorbellen, ik zou er maar gelijk een webshop aan koppelen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi en kleurrijk Magali.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige oorhangers heb je gemaakt.....voor elke out-fit een andere kleur!
    Veel beterschap met je papa!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen