Volgers

zaterdag 24 augustus 2013

Oorbellen met agaatdruppels

 
Hierboven ziet u zelfgemaakte oorbellen.
Deze maakte ik met zwarte agaatdruppels waarop ik een zilveren juwelenkap plaatste.
Hierdoor krijgen deze 'gewone' parels een heel wat chiquer uitzicht waardoor deze oorbellen voor heel wat gelegenheden kunnen gebruik worden.
Lengte: 7 - 8 cm.

 
Ook deze oorbellen zijn agaatdruppels waar er een kralenkap over werd geplaatst. Dezelfde werkwijze als hierboven dus.
Hier ziet u de kleuren blauw, rood, groen, donker oranje en donker paars.
Lengte: 7 - 8 cm.
 
 
Ook hier gaat het over agaatdruppels! Zelfde verhaal maar hier heb ik gewerkt met een iets kleinere kralenkap.
Lengte: 6 cm.
Kleur: okergeel en aubergine.
 
Ziet u een modelletje waar u van zegt, deze spreken me aan, mag u steeds een berichtje nalaten. Ik maak ze graag voor u!
Indien u de oorbellen wenst met een grote of kleine kralenkap kan hier altijd voor gezorgd worden. 

Groetjes!
 

 

14 opmerkingen:

  1. Hoi hoi nou je maakt wel mooie oorbellen
    En leuk dat je een blog hebt ik ga je volgen
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend heb je dit gemaakt Magali,ben benieuwd naar je volgende creaties,je hebt er een fan bij hoor! Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Magali,ik wilde je gaan volgen maar dat lukt niet,ik weet niet wat ik fout doe,'t is voor het eerst dat het niet lukt,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Magali, dat juweeltjes maken is wel aan jou besteed zo te zien, mooi! Ben wel benieuwd wat je nog meer gaat maken. Klopt het dat ik de volgers knop nergens zie staan op je blog? Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Magali,
    Je leuke Blog gevonden met prachtige oorbellen, heel mooi gemaakt, ik heb me als volger aangemeld, maar weet niet of het gelukt is..groetjes Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Magali,
    ik heb al vaak jouw kaartjes bewonderd op het blog van je moeder en ik vond ze elke keer weer heel erg mooi.
    Je juweeltjes zijn ook echt juweeltjes zeg! Wat een prachtige oorhangers zijn dit!
    Ik heb geen google+ account en als ik het goed lees is dat de enige manier om je te volgen?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Magali,
    De creativiteit zit er bij jou dus ook al goed in.
    Na de kaartjes maak je dus ook nog mooie oorbelletjes.
    Proficiat, doe zo verder.
    Groetjes, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie oorbellen maak jij zeg echt super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Magali, via je moeder ben ik ben je terecht gekomen, wat een schitterende oorbellen laat je ons hier zien, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk zo'n creatieve familie!
    Ik vind je oorbellen echt Supermooi!
    Ik kom zeker vaker bij je kijken.
    Groetjessss, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zijn dit geweldig mooie juweeltjes
    en leuk zo'n gezellige creatieve familie
    ben volger geworden want ik ben benieuwd wat er verder nog op je blog komt
    welkom in blogland

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kom vaker bij je kijken hoor,ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Magali... wat een leuke en prachtige juweeltjes zijn dit! Ik ga je ook volgen, want ik heb een schoondochtertje dat af en toe al eens leuke presentjes van me krijgt... en dan kan ik jou contacteren...

    Groetjes Patrice (volger van je mama ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Magali,

    Gisteren wilde ik wel maar Google+ een brug te ver maar gelukkig las ik net bij je Mam dat het al veranderd dus..met veel plezier ben ik volger geworden. Af en toe heb ik al een mooi kaartje van je mogen bewonderen maar dit zijn echt juweeltjes. Jammer dat de tijd van echt uitgaan en opdoffen voor mij voorbij is anders zou ik je beslist benaderen!!

    xx Irene

    Oh neeeeeeeeeeeen, nu zie ik woordverificatie bij je staan.haal je die aub weg dat is zoo vervelend!!!

    BeantwoordenVerwijderen