Volgers

zondag 26 april 2015

Love you

Dag bloggertjes!
 
Afgelopen dinsdag ben ik geopereerd in mijn rug.
Vrijdag mocht ik het ziekenhuis verlaten. Wat natuurlijk wel vlug is maar ik ben wel blij dat ik thuis ben. Mama plaatste een ziekenhuisbedje in de woonkamer waardoor ik hier wat kan rusten.
 
Het kaartje die ik jullie vandaag laat zien, heb ik vorige week gemaakt.
Ik ga het gebruiken voor mijn vriend wanneer we zes maanden samen zijn.
 
Als basis maakte ik gebruik van een donkergroene kaart.
Daarbovenop plaatste ik een fel groene cardstock.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de copic markers.
Het rokje bewerkte ik een beetje met de Derwent potloden.
Bij enkele hartjes heb ik een stiftje gebruikt die de hartjes deed blinken.
Daarna stempelde ik het sentimentje er nog bij.
De hoekjes van de kaart heb ik allemaal afgerond.
 
Benieuwd naar jullie reacties!
Vele groetjes.

7 opmerkingen:

  1. Ai Magali, dat klinkt serieus een rugoperatie. Zorg maar goed voor rust dat het snel mag herstellen. Je kaart is een lieverdje, dat gaat je vriend vast leuk vinden. Van harte beterschap meisje,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel rusten en niets overhaasten en voor je het weet kan je weer wat knutselen!
    Ik ga daar voor zorgen! ;-)
    Kusje van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg! Echt leuk. En natuurlijk beterschap en je lekker laten verwennen door je moeder. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap toegewenst meisje, en wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor je vriend!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Get well soon! You are as talented as your Mom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat snel ben je uit het ziekenhuis! Ik hoop dat je spoedig herstellen mag. aar met de goede en liefdevolle zorgen van je moeder kan dat toch bijna niet anders.
    Wat een lief kaartje alvast voor je vriend! Dat afbeeldinkje zegt al genoeg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuk kaartje is het geworden, mooie kleurtjes ook.
    heel veel beterschap gewenst en spoedig herstel, je zal wel in de watten gelegd worden door je mama.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen