Volgers

maandag 28 juli 2014

Lily of the Valley beertjes

Dag bloggertjes!
 
Eventjes geleden dat ik actief was op mijn blog.
Maar bij deze wil ik jullie toch nog eens een kaartje tonen.
Dit maakte ik voor de doopviering van Nimke.
 
 
Als basis maakte ik gebruik van een bruine cardstock.
Daarop plaatste ik het designpapier.
Ik stanste drie rondjes uit met de Cuttlebug en daarop plaatste ik de drie rondjes met de beertjes.
De stempel is van Lily of the Valley. Deze kleurde ik in met de Copic Markers.
Daarna sponsde ik nog het naampje uit en plaatste ik dit er bij.

Vele groetjes!


10 opmerkingen:

  1. Hallo Magalie,

    Wat fijn om weer wat van je te zien en te horen!
    Een schitterend kaartje heb je gemaakt voor de doop van Nimke!

    Lieve groetjes van Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi lief kaartje. Fijne afwerking, prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat is dit een schattig, mooi en lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed om van je te horen. En je hebt een enig kaartje gemaakt!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om nog eens van je te horen. Ik vind het een supermooi kaartje.
    Groetjes,
    Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi en wat zijn de stempelafdrukjes mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Magali,
    wat heb je een lief kaartje gemakt voor Nimke's doopfeest. De beertjes zijn schattig en heel mooi ingekleurd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Oh zo een lief en schattig kaartje!!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen