Volgers

dinsdag 24 september 2013

Verjaardagskaart

Hallo iedereen!
 
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik maakte voor mijn schoonzus haar verjaardag. Ze is namelijk vandaag jarig, dus ik kon ze niet eerder posten. Anders zag ze de kaart misschien al.
 
 
Voor de achtergrond knipte ik een stukje copicmarker papier van 9 op 20 cm uit. Deze zette ik op de scor pall en daarmee heb ik de diagonale lijnen gemaakt. De achtergrond heb ik bewerkt met inkt van Memento. Ik gebruikte de kleuren Tangelo en Rose Bud. Daarna heb ik een template gebruikt met bolletjes. Ook hiervoor heb ik gebruik gemaakt van Memento (Bahama Blue). De stempel hebben we gekocht bij Elke. Die heb ik ingekleurd met stempelstiften. Ik heb ervoor gezorgd dat dezelfde kleuren terug kwamen in de bloemen als in de zelfgemaakte achtergrond. Daarnaast zette ik nog het sentimentje proficiat erop en werkte ik het nog af met een koordje van drie en twee strikjes.
 
Benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes!
 

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, Magali!
    Lekkere frisse en vrolijke kleuren en mooie layout!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een mooi kaartje geworden Magali.
    Een geweldige combinatie van alles, 't vormt een prachtig geheel.
    Tof gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk Magali, vrolijke kleurtjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je schoonzus Magali, ik vind je kaartje voor haar prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaart! Mooie kleuren! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Magalie... een mooie kaart, waar ik herfst in voel zitten ondanks de zonnige bloemen...
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, de kleuren knallen eraf. Met deze kaart kon je ook meedoen met Martinus kaartjes? Elke laatste woensdag van de maand kun je dan een kaart in de opgegeven kleuren plaatsen. Voor morgen is dit lichtblauw en rood. Kijk maar eens op het blog van Martina. Is leuk om mee te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha Magali,
    wat een leuke en vrolijke kaart heb je voor je schoonzus gemaakt. Heel leuk die lijnen met de scorpal en het twine!
    Dat zal ze vast en zeker mooi gevonden hebben.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan Magali!
    Een ander model kaart waar je mee getoverd hebt....heel mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Magali,
    Vreemd, dit is de 2de kaart van de 24e sept. die ik nu pas zie..bijna gemist,ik vind hem helemaal super, mooie kleuren, stempel en de twine maakt het helemaal af..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren combinatie, Magali! En een prachtige lay-out.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje voor je schoonzusje...mooie felle kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeer mooi kaartje in prachtige kleurtjes Magali!!
    Je maakt mooie creaties! Die wil ik volgen!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeer mooi kaartje in prachtige kleurtjes Magali!!
    Je maakt mooie creaties! Die wil ik volgen!!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een nieuwe volger erbij!! Leuk He??? Je makt prachtige creaties met verschillende technieken zo veelzijdigheid dat wil ik blijven zien!!!

    gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Magali

    Wat een mooie vrolijke kaart. Ook je andere kaarten zijn prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen